.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمار بستری‌‌های کرونا در مازندران به مرز ۶۰۰ نفر رسید/ فوت 5 بیمار کرونایی
شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۵۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۵۹۵ نفر رسید که از این تعداد ۹۷ نفر بدحال هستند.

 به گزارش شمال نیوز، با روشن شدن چراغ قرمز کرونایی در استان مازندران شاهد جولان ویروس کرونا در استان هستیم که موضوع، نگرانی کم‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

در دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۳۱ بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۱۱۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۴۶۷ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۸۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۱۲۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار جدید بستری و ۲۲ بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۲۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۵۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۵۹۵ نفر رسید که از این تعداد ۹۷ نفر بدحال هستند.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۵ تن رسیده است.

پیشروی مناطق قرمز کرونایی در مازندران

براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک؛ مناطق قرمز و نارنجی در نقشه کرونایی مازندران افزایش یافت که دو  شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۸ شهرستان در وضعیت زرد هستند.

براساس آخرین به‌روزرسانی رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، از ۱۳ بهمن ماه در استان مازندران علاوه بر رامسر، شهرستان نکا نیز در وضعیت قرمز قرار گرفت و ۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

طبق وضعیت کرونایی استان مازندران در رنگ‌بندی جدید اپلیکیشن ماسک؛ شهرستان‌های نکا و رامسر در وضعیت قرمز، شهرستان‌های بهشهر، ساری، قائمشهر، جویبار، سوادکوه، بابلسر، بابل، آمل، محمود آباد، نوشهر، عباس آباد و تنکابن در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های گلوگاه، میاندرود، سوادکوه شمالی، سیمرغ ، فریدونکنار، نور، چالوس و کلاردشت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

گفتنی است، این نقشه رنگ‌بندی کرونایی تنها بر اساس روند بستری است./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.